World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns

HemVanliga frågorSökBli medlemMedlemslistaAnvändargrupperLogga in

Dela | 

Pngu - hunter

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Pngu
Gäst

InläggRubrik: Pngu - hunter   tis feb 12, 2008 6:58 pm

Karaktärs namn:
Pngu

IRL ålder:
20

Level:
70

Klass:
HUnter

Specc:
0/20/41

Redo att respecca om det behövs?:
Självklart, sitter till och med och försöker få ihop en nice BM-specc as we speak.
Om ni har några förslag eller liknande så tar jag gladeligen emot dom Smile

Armory Profil:

Andra guild du varit i:
Tidigaste guilden var The Real Life, innan det var det mestadels små oseriösa guilder utan något riktigt raidande. Före TBC och innan mitt serverbyte spelade jag i Abyss på The Maelstrom.

Orsak till att du lämna dom andra guilderna:
Abyss lämnade jag pga personliga orsaker och det faktum att jag hade tröttnat lite på spelet Embarassed, Bytte då server till Executus och började spela med fler av mina IRL-kompisar, tyvärr så hjälpte inte detta utan jag tog en paus i spelet i några månader.
The Real Life kan man inte säga att jag lämnade eftersom att guildet disbandade nu under helgen då jag var lite afk. Vet ännu inte varför det blev som det blev som det blev.

Varför vill du joina Three Crowns?:
Hade ett långt uppehåll från spelet innan jag joinade The Real Life, anledningen till att jag joinade dom var rätt och slätt att jag saknar att raida =). Dessutom hade jag några irl-kompisar som spelade i guildet (Wiry, Betongboris mm.) och anledningen är mer eller mindre densamma den här gången. Hela charmen med spelet är att göra framsteg i nya instanser med människor som man kan ha trevligt med.

Vad kan du erbjuda Three Crowns?:
Mer eller mindre allt ni ber mig om. hjälp med quests, hjälp med att farma, gnäller inte på whipe-kvällar, kan oftast stanna kvar längre än de ursprungliga raidtiderna, vid nya bossar behöver jag informationen om fighten mestadels bara 1 gång, det var iaf de saker som jag kom på så här på rak arm.

Vad vill du få ut av Three Crowns?:
Det enda som egentligen behövs är en trevlig guild som har roligt tillsammans och jag hoppas att jag kan få vara en del av den. Raids och raid-progress är bara ett plus Smile

Attunements:
Pre-tbs = Alla utom naxxramas (om den infon gör någon skillnad alls vill säga Razz)
Under TBC så är jag inte helt säker vilka instanser som faktiskt behöver attunements numera. Har ju såklart Karazhan-nyckeln men mer än så är det tyvärr inte. Har ju visserligen hört att många attunements har tagits bort och kommer tas bort nu fram till 2.4

Heroics:
Har alla nycklar, har dock inte kört alla Heroics (Är inte så lätt som folk tror att hitta grupper till alla som hunter:P)

Raid erfarenheter:
Nu ska vi se;
Pre-TBC:
MC = Full
ZG = Full
BWL = Full
AQ20 = Ingenting tyvärr :/
AQ40 = Var med och dödade Princess Huhuran men tyvärr inte så mycket mer eftersom att jag först lämnade servern (The Maelstrom) och inte långt efter det så slutade jag spela.
Naxx = Nada

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc):
Blir väl mestadels att jag farmar pengar till att köpa pots och mat. Finns dock inte det jag behöver att köpa så löser jag det på något annat sätt.

Vilka känner du i Three Crowns?:
Är nog bara eran nykomling Wiry

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?:
Passar alldeles strålande, helger är jag dock oftast upptagen på då jag satsar på att ha ett socialt liv utanför wow också =)

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?:
Ventrilo har jag, headset har jag, mikrofon har jag tyvärr inte, är tyvärr också så att jag har ett begagnat ljudkort i datorn så mikrofon-uttaget är dött.

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.)
Är som sagt 20 år, heter David och bor i en liten skitig håla strax utanför Borås. Bor hemma med Morsan och pluggar på högskolan här i Borås. Tar inte skolan så seriöst eftersom att jag har känt att jag inte riktigt är högskole-material. Så läxor och sådant behöver ni aldrig oroa er för att jag behöver göra... Razz Ja, det var väl allt som jag kan komma på att ni behöver veta.

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?:
Inte just nu :O)

Sådär, ville bara tacka er som tog er tid att läsa Ansökan och hoppas att ni tycker om den =)
Till överst på sidan Gå ner
Pngu
Gäst

InläggRubrik: fan...   tis feb 12, 2008 7:01 pm

Märkte att jag glömde skriva min raiderfarenhet i TBC
Karazhan: Full
Gruul: Full
Mer än så var det tyvärr inte =/
Pngu
Gäst

InläggRubrik: hmm   ons feb 13, 2008 10:45 pm

får inte länken till armory att fungera :/
wairieeee

Antal inlägg : 5
Registration date : 08-02-13

InläggRubrik: Sv: Pngu - hunter   ons feb 20, 2008 7:42 pm

Do want Smile
Användarens profil
Pngu
Gäst

InläggRubrik: Specc   tor feb 21, 2008 2:34 am

Har nu speccat om till BM, följde Honchoos förslag och tog samma specc som han har. min ap, crit och agi har nu gått ner lite men med hjälp av en irl-kompis så har jag fått tag i ett dundermacro som får mig att se ut som en kulspruta Very Happy

over and out.
Colera

Antal inlägg : 63
Registration date : 08-01-10

InläggRubrik: Hej!   tor feb 21, 2008 10:12 am

Tack för din apply!

VI återvänder snarast med svar.

Mvh Colera
Användarens profil
Pngu