World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns

HemVanliga frågorSökBli medlemMedlemslistaAnvändargrupperLogga in

Dela | 

70 Fire Mage

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Zeadrin
Gäst

InläggRubrik: 70 Fire Mage   fre mar 14, 2008 9:17 pm

Karaktärs namn: Zeadrin

IRL ålder: 15år

Level: 70

Klass: Mage

Specc: Fire 11,47,3

Redo att respecca om det behövs?: Tror inte det behövs Very Happy

Armory Profil

Andra guild du varit i: Jag har varit i Vikings sen bytte jag till Lunacy och sen den splittrades letar jag nu efter en ny guild.

Orsak till att du lämna dom andra guilderna: Vikings lämnade jag p.g.a för många clothers + hunter & warlocks ( som jag rollar med på t4 ) jag vann aldrig något och ville ha större chans att få fina drops, så jag joinade Lunacy den guilden var jätte nice men sen splittrades den och jag fick inte komma med i den andra guilden som dem flesta andra började i <CBA> för dem hade tillräckligt med Mages.

Varför vill du joina Three Crowns?: Måste ju älska svenska guilder och seriösa guilder, sen vill jag lira raids, jag är ofta online Very Happy

Vad kan du erbjuda Three Crowns?: Jag är väldigt Karazhan experinced samt Gruul + 3/6 bossar i ZA, jag lär mig lätt, säg nått till mig o jag gör det Wink och så är jag en Nice Fire Mage , struntar aldrig i nån raid jag blivit kallad till om jag inte har nått SUPER( och då menar jag SUPER) vikigt att göra.

Vad vill du få ut av Three Crowns?: Jag vill ha en trevlig guild som raidar ganska mycket, ja det är väl det jag behöver =)

Attunements: Har Kara attuntment, men jag fixar mer när ni säger att jag behöver.

Heroics: Jag lirat varenda Heroic. Dpsat.

Raid erfarenheter: Karazhan, Gruul's lair, Zul Aman, lirat lite i TK också, sen har jag lirat dem mesta på Privat server, men vet inte om det är riktigt detsamma =)

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc): Jag har Spellfire Tailoring 375/375 och Mining 197/225 ( jobbar på den) jag har alltid med mig minst 15 Super mana potions, och Adept's Elixirs samt Elixir of Draeneic wisdom. Sen har jag också alltid med mig Superior Wizard Oil.

Vilka känner du i Three Crowns?: Inga tyvärr.

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?: Jajamensan dem är perfekta, är tyvärr upptagen Måndagar och Onsdagar från 18.30 till 21.00 men alla andra dagar är det bra.

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Japp - Alla ventrilo versioner.

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.)-: Jag är en kille på 15 år som gillar att spela WoW jag går i skolan vardagar från kl 8:30 till 16:00 jag har fotbollsträning Kl 18:30-21:00 Måndagar och Onsdagar, Jag lirar hemma och har en snabb och bra data.

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: Överhuvudtaget inte Surprised) - Nej da, jag bara lirar på Wink

HEEEEEEEEEJA SVERIGE ... Surprised)
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin

Antal inlägg : 43
Registration date : 07-09-10

InläggRubrik: Sv: 70 Fire Mage   fre mar 14, 2008 11:53 pm

Tackar för din välgjorda apply.
Men som det ser ut så kan du inte raida mer än 3 av 5 dagar och det är inte accepterat!
Ett tips till dig som du ska ta med dig om du söker andra guilder är att inte skriva med detta som står under:

Zeadrin skrev:
Orsak till att du lämna dom andra guilderna: Vikings lämnade jag p.g.a för många clothers + hunter & warlocks ( som jag rollar med på t4 ) jag vann aldrig något och ville ha större chans att få fina drops,

Det både låter fel och ser fel ut angående att man får uppfattningen om att du är en lootjumper.
Lycka till i framtiden.

APPLICATION: denied!
Till överst på sidan Gå ner
Användarens profil http://viadolorosa.new-forum.net

70 Fire Mage
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: